Het team van Stertil was aanvankelijk op zoek naar een ticketsysteem waarbij klanten met vragen over onderhoud, reparatie, klachten e.d. geregistreerd konden worden. Een ticketsysteem…
was echter niet voldoende want men wilde binnen een dergelijk systeem ook andere processen en documenten beheren. Een ticketsysteem is hiervoor niet flexibel en dynamisch genoeg. Benelux Group had voor hen de oplossing met M-Files.

Wat onze klanten vinden.

Laura Bes, Boland

“M-Files maakt mijn taak een stuk makkelijker. We werken er nu ruim twee jaar mee en ik kan wel zeggen dat M-Files ons de rust en kwaliteit heeft gebracht waarnaar we op zoek waren.”

Laura Bes, Boland

Hans Meijer, Stokvis Service B.V.

“Voordeel is dat je heel snel processen kunt inrichten, waarmee je processen efficiënt kunt maken, door middel van workflows, maar ook met templates en het zoeken naar documenten wat klantgerelateerd is gaat enorm snel.”

Hans Meijer, Stokvis Service B.V.

Share This